Jako by to bylo včera

Jako by to bylo včera, kdy jsme se poprvé seznámili na adaptačním kurzu, a teď už máme za sebou náš první společný výlet. Výlet plný zážitků, adrenalinu a zábavy. Dne 22. června 2017 jsme se my, žáci 1. B, vydali na školní exkurzi směr Ostravice.
Ráno jsme se sice ještě rozespalí, ale všichni v dobré náladě sešli na nádraží v Opavě. A po necelých třech hodinách strávených ve vlaku jsme úspěšně dorazili do cíle. Přemístění k ubytování nás sice trochu zmohlo, ale to nás v žádném případě neodradilo od první aktivity, která nás čekala chvíli po příjezdu. Vyrazili jsme do lanového bludiště s názvem Opičárna. Co vám budu povídat, při pohledu „zdola“ to vypadalo docela jednoduše, nahoře už to bylo horší! Lanové bludiště pro nás bylo adrenalinem a velkou zábavou. Večer byl ve znamení společenských her. Opravdu se dá bavit i bez wi-fi připojení! 🙂
Druhý den nás čekal výšlap na druhou nejvyšší horu Beskyd, na Smrk. I když mnozí z nás nejsou zrovna příznivci pěších túr, společný výstup na horu a krásná příroda všechny nadchly. Odměnou nám byl výhled do širokého okolí. Naše paní učitelka stihla během výstupu prozkoumat různé rostlinky a my zase stihli spousty, ale opravdu spousty selfíček. Pozadí pro fotky bylo totiž skvělé.
Se 16 kilometry v nohou jsme se vrátili na chatu, kde jsme se sbalili a vydali se na nádraží, odkud jsme jeli zpátky domů. Myslím, že za celou moji třídu mohu prohlásit, že se tento výlet povedl na výbornou. Nejen že jsme poznali něco nového, ale také jsme se ještě více poznali navzájem. Za krásně strávené dva dny děkuji nejen mé třídě, ale také naší paní učitelce Janě Dümlerové a panu Pobořilovi, kteří s námi měli celou dobu trpělivost a byli ochotni všechno podstoupit společně s námi. Tím myslím i lanové centrum, které zvládli s přehledem. Bylo to skvělé zakončení školního roku. Ještě jednou velké DÍKY! 🙂

Natálie Nevřelová, 1. B

Kategorie: Aktuality

Tento web používá cookies k rychlejšímu načítání obsahu a pro počitadlo návštěvnosti. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.