Žáci se učili učit v projektu Nautilus

Jen se naši benjamínci rozkoukali na adaptačním kurzu – a oddechli si přes víkend – čekalo je seznamování se školou, jídelnou, bufetem ☺, informace se na ně doslova hrnuly, takže se jistě radovali, když se po čtyřech náročných hodinách mohli vypravit domů.
To bylo v pondělí. A úterý 6. září 2016 nebylo o nic lehčí – v šesti vyučovacích hodinách prváci dostávali rady, jak co nejlépe zvládnout středoškolské učení. Ze zpětných vazeb vybíráme: Práce v projektu Nautilus – Ponořme se do učení bavila šestapadesát procent zapojených žáků, ostatních 45 % pak zatrhlo možnost –částečně–. Osmdesát z celkového počtu devadesát žáků si uvědomuje, že aktivity a poznatky z projektu Nautilus jim mohou pomoci při studiu, zbývajících deset žáků to připouští částečně.
Nyní k nejzajímavějším aktivitám: Jistě není překvapivé zjištění, že nejvíc zaujalo poučení o plánování času (mezi odpověďmi se dokonce vyskytl slib, že si dotyčný pořídí diář!). Na druhém místě pak je trénování paměti s různými pomůckami a technikami, které jsou užitečné při ukládání učiva do dlouhodobé paměti. Líbily se také návody, jak vylepšit své vystupování při prezentaci či jak si připravit text referátu. Asi desetina zapojených žáků napsala do zpětné vazby, že by ráda využila vše, co se v projektu Nautilus dozvěděla. A nám nezbude než sledovat, zda se jim podaří slib dodržet a zlepšit se v procesu učení.

Kategorie: Aktuality

Tento web používá cookies k rychlejšímu načítání obsahu a pro počitadlo návštěvnosti. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close