Eurogymnázia

Název projektu: Efektivní Učení Reformou Oblastí gymnaziálního vzdělávání
Délka trvání projektu: 2008 – 2011

Projekt si klade za cíl zlepšovat kompetence učitelů a žáků na gymnáziích cestou spolupráce škol zapojených do projektu v rámci činnosti metodických center podpory gymnaziálního vzdělávání. Tyto školy v současnosti připravují školní vzdělávací programy a v době předpokládané realizace je čeká jejich implementace. Pro úspěšnou implementaci a rozpracování ŠVP je nutné připravit na školách tvůrčí a pozitivně naladěné prostředí. Projekt je určen dvěma cílovým skupinám. Pedagogům, u kterých povede ke zvýšení jejich profesních kompetencí, a žákům, kteří jsou konečnými příjemci výsledků projektu. Setkávání pedagogů na seminářích a workshopech zaměřených na moderní formy výuky a týmová práce je základem pro týmové zpracování vzdělávacích materiálů, výstupů projektu. Konečným příjemcem těchto výstupů, které budou tvořeny v souladu se ŠVP, je žák. Aplikace těchto výstupů ve vyučování povede ke konečnému cíli projektu zvýšení klíčových kompetencí žáka požadovaných zaměstnavateli.

Vzdělávací oblasti Partneři projektu
Dějepis Gymnázium Hladnov, příspěvková organizace
Informatika a ICT Gymnázium a Střední odborná škola, Orlová – Lutyně, příspěvková organizace
Estetická výchova Gymnázium s polským jazykem vyučovacím – Gimnazjum z Polskim Językiem Nauczania, Český Těšín, příspěvková organizace
Matematika Gymnázium, Frenštát pod Radhoštěm, příspěvková organizace
Chemie Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského a Gymnázium, Ostrava, příspěvková organizace
Cizí jazyky (Aj, Nj) Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace
Biologie Gymnázium Olgy Havlové, Ostrava – Poruba, příspěvková organizace
Český jazyk a literatura Gymnázium, Rýmařov, příspěvková organizace
Fyzika Gymnázium, Třinec, příspěvková organizace

Příjemcem tohoto projektu je Svět vzděláváníwww.svetvzdelavani.cz

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Kategorie: Projekty

Tento web používá cookies k rychlejšímu načítání obsahu a pro počitadlo návštěvnosti. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close